آزمون

ساخت وبلاگ

نحوه عملکرد دستگاه برش ليزر

برش ليزري يک تکنولوژي است که با استفاده از يک اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلکسي و ...) استفاده مي‌شود. در اين روش پارامترهاي لازم و ابعاد مورد نظر از طريق سيستم رايانه به دستگاه برش ليزر داده شده و دستگاه ليزر با سرعت و دقت و قدرت زياد شروع به برش دادن و ساخت طرح مورد نظر مي‌نمايد که در اين حين بخش اضافي ماده مورد نظر تبديل به آب، بخار و سوخته مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

دستگاه‌هاي توليد ليزر مي‌توانند انواع مختلفي از ليزر را ايجاد نمايند. که از انواع آن مي‌توان به ليزر گازي، ليزر شيميايي، ليزر راديو اکتيو و ليزر جامد اشاره کرد. اما ليزر‌هاي پرکاربرد در صنعت غالباَ از دو نوع ليزرهاي گازي و جامد هستند که در ادامه به بررسي ساختار و کاربرد هرکدام مي‌پردازيم.

  • ليزرهاي گازي

به نقل از خبرگزاري ايلنا، به ليزرهايي که ماده فعال آن‌ها گاز است، ليزرهاي گازي مي‌گويند. ليزرهاي گازي معمولا حجيم هستند و و هر چه پر قدرت‌تر باشند، اندازه آ‌ن‌ها بزرگتر خواهد بود. نکته مفيد در رابطه با ليزرهاي گازي اين است که آن‌ها بسيار يکنواخت‌تر و همگن‌تر از جامدات هستند، و مي‌توان براي پر کردن و خنک نمودن آن‌ها از يک مدار بسته استفاده کرد.

ليزرهاي گازي خود به سه دسته ليزرهاي اتمي، ليزرهاي يوني و ليزرهاي مولکولي تقسيم مي‌شوند.

ليزر مولکولي CO2 در زمره مهم‌ترين و کارآمدترين نوع از ليزرهاي گازي به شمار مي‌رود. ليزرهاي گازي دي اکسيد کربن در مقايسه با انواع ديگر ليزرها بازده بيشتري دارند و براي برش پلاستيک، لاستيک و فلزات تا ضخامت يک سانتي‌متر به کار مي‌روند  و در در زمينه‌هاي مختلف از جمله جوشکاري، برش استيل، الگوبري، جوش هسته اي و صنايع نظامي مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

 جالب است بدانيد زماني‌که  باريکه خروجي ليزر دي اکسيدکربن کانوني شود، مي‌تواند الماس و صفحات فولاد ضخيم را در عرض چند ثانيه برش دهد.

  • ليزرهاي جامد

ليزر حالت جامد ليزري است که در آن ماده ليزري، بلور يا شيشه‌اي است که داراي خط طيفي فلوئورسان تيزي است. اين ماده تحت برانگيختگي اپتيکي قوي در طول موج فلوئورسانس عمل مي‌کند.

ليزر ياقوت اولين ليزر حالت جامد است که درسال 1960  ميلادي با موفقيت عمل کرد، دانشمندان اخيرا تحقيق  بر روي ليزر حالت جامد با اندازه کوچک را مورد بررسي قرار داده‌اند.

 اين نوع جديد از ليزرهاي جامد بر خلاف ساير ليزرها داراي طول موج پهن‌تري بوده و قابليت تنظيم دارند در صورتي‌که ساير ليزرها تنها در يک محدوده ?درصدي قابليت تنظيم و نوسان داشتند.

ليزرهاي قابل تنظيم حالت جامد در طيف سنجي‌هاي فيزيکي و شيميايي بکار گرفته شده‌اند و کاربرد آن‌ها تحول شگرفي را در طيف سنجي اتم‌ها و مولکول‌ها ايجاد کرده است. به نحوي که مي‌توان اذعان داشت که پيشرفت و توسعه چشمگير صنعت مخابرات در زمينه فيبر نوري مرهون بکارگيري سيستم‌هاي ليزري حالت جامد بوده است.

  1. انواع ليزرهاي جامد
  1. ليزر (YAG): در حال حاضر، کاربردي‌ترين ليزر حالت جامد که براي پردازش و ماشين کاري مواد بکار مي‌رود، ليزر ياگ YAG است. بلور YAGسخت است و کيفيت اپتيکي خوب و ضريب هدايتي بالايي دارد. اين ليزر پهناي خط باريک، بهره بالا و آستانه ليزري پاييني دارد. ليزر YAG در درجه اول براي برش و حکاکي فلزات و سراميک‌ها استفاده مي‌شود.
  2. ليزر(Nd:YAG): در ميان ليزرهاي حالت جامد يون فلزي، ليزر Nd:YAG بيشترين کاربرد را دارد. لعل يوتريم آلومينيم (YAG) آلاييده به نئوديميم داراي خواص ويژه‌اي است که آن را براي عمل ليزري مناسب ساخته است.

اضافه کردن يون‌هاي فلزي به ليزرهاي حالت جامد امکان ساخت انواع مختلف سيستم‌هاي ليزري را فراهم کرده و توانسته کيفيت پرتوهاي خروجي را به شکل قابل توجهي بالا ببرد. ليزر Nd:YAG از اضافه کردن 0.1 تا 1 درصد يون نئوديميم  به بلورYAG ساخته مي‌شود که طول موج گسيلي اين ليزر 1.06 ميکرون و گاهي 1.32 ميکرون است. از ليزر Nd:YAG براي تضعيف ماده و حکاکي روي قطعه و در مواقعي که قدرت بسيار زياد مورد نياز است، استفاده مي‌شود.

  1. ليزر Er: ليزرهاي ايربيوم به خاطر داشتن دو طول موج ويژه اهميت دارند، اما از نظر انرژي خروجي خيلي قابل توجه نيستند. بلور YAG که با چگالي بالا به يون‌هاي ايربيوم آلاييده شده است يک خروجي در 2.9 متر و شيشه فسفات آلاييده به ايربيوم خروجي در 1.54 ميکرومتر دارند. از آن‌جايي که هر دو اين طول موجها توسط آب جذب مي‌شوند باعث شده اين ليزرها کاربردهاي جالبي در پزشکي داشته باشند.

طرز کار دستگاه برش ليزر cnc

فرايند کار به اين نحو مي‌باشد که ابتدا توسط نرم افزارهاي نقشه کشي و طراحي از قبيل اتوکد، کورل دراو و ادوب ايلوستراتور و با ابزار خط اقدام به طراحي مي‌کنيم، سپس طرح مورد نظر شما بر روي نرم افزار دستگاه برش ليزري بارگزاري مي‌شود و با استفاده از نرم افزار و با توجه به جنس و ضخامت جسمي که قرار است برش داده شود به تنظيم سرعت و قدرت دستگاه مي‌پردازيم سپس به وسيله نرم افزار طرح مورد نظر به وسيله نازل و با استعمال اشعه ليزر از يک خروجي قوي ليزر بر روي جسم مورد نظر بريده مي‌شود، آب مي‌شود، مي‌سوزد يا تصعيد مي‌شود و سرانجام فرآيند برش آغاز مي‌گردد.

اما از آن‌جايي که اشعه خارج شده فاقد قدرت لازم جهت برش دقيق قطعات مي‌باشد، براي افزايش توان ليزر و موازي كردن مسير بازتاب پرتوها لازم است از آينه‌هايي با درصد بازتابش بالا استفاده شود تا فوتون‌ها بتوانند بين دو آينه بازتاب كنند، بعد از انجام اين فرآيند نور خارج شده را به کمک لنزفوکوس به حالت نقطه‌اي درآورده و بر اجسام مي‌تابانيم انجام اين فرآيند سبب تشديد توان ليزر و در راستاي برش اجسام گردد.

از آن‌جا که عمل ليزر گرماي زيادي ايجاد مي‌کند و توان ليزر را تا حد زيادي کاهش مي‌دهد پس بايد به فکر راهي براي خنک کردن تيوپ ‌ ليزرها و آينه‌ها باشيم.

يک روش خنک کردن سيستم، استفاده از جريان گاز مي‌باشد. و روش ديگر استفاده از سيستم خنک کننده گردش آب مي‌باشد . عبور گاز و يا گردش آب علاوه بر خنک کردن تيوب ليزر و آينه‌ها باعث مي‌شود تا مواد اضافي که بعد از برش  به صورت براده‌هايي در لبه‌هاي جسم باقي مي‌ماند پاکسازي گشته و سطحي کاملا صاف از برش ليزر حاصل گردد.

از دستگاه برش ليزري شرکت رادوکس مي‌توان براي برش انواع مختلف فلزات نظير طلا، نقره، آهن، پلاتين، برنج، کروم، استيل و همچنين جهت برش غير فلزات همانند مقوا، ام دي اف، چرم، لاستيک، پلکسي، جير، چوب، کف پوش و موکت و ... استفاده نمود.

اين موارد باعث شده است که شرکت رادوکس به عنوان قطب اصلي اين صنعت در خاورميانه شناخته شود.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش خدمات برش ليزر مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نحوه,عملکرد,دستگاه,برش,لیزر, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 187 تاريخ : پنجشنبه 29 آبان 1399 ساعت: 6:46

بهترين بسته آموزش شيمي کنکور ،‌شيمي حرف آخر

mtq8_m7.jpg

شيمي حرف آخر به عنوان بهترين بسته آموزش شيمي کنکور براي تمامي مقاطع تحصيلي به شمار مي‌آيد که در 61 ساعت، تمامي مطالبي که دانش آموز به آن در کنکور نياز دارد، تدريس مي‌شود. درس شيمي از اهميت زيادي براي دانش آموزان علي الخصوص رشته تجربي دارد. بنابراين بايد به آن توجه خوبي داشت تا با کسب درصدهاي بالا، بهترين نتايج را در آزمون‌ها کسب کنند. همانطور که گفته شد، اين پکيج جامع، از سه بخش تشکيل شده است.

بخش اول که شامل مفاهيم شيمي مي‌باشد، به قسمت هايي مي‌پردازد که بيشتر مطالب به صورت مفهومي است و دانش آموز بايد به عمق مطالب پي ببرد تا بتواند نتيجه خوبي بگيرد. براي مثال شيمي آلي، بررسي اعداد کوانتومي و بررسي اتم و… از قسمت هايي است که در مفاهيم شيمي پکيج هاي حرف آخر تدريس مي‌شود. البته اين نکته را هم بايد بگوييم که مفاهيم شيمي، پيش نياز مسائل شيمي است و براي اينکه راحت تر بتوان سوالات شيمي را حل کرد، بايد به مفاهيم دقيق آن پي برد. اين روش مطالعه يقينا به دانش آموز کمک مي کند بدون هيچ مشکلي تمامي سوالات مربوط به مسائل شيمي مانند درصد جرمي، محلول ها، استوکيومتري و … را پاسخ دهد.

شيمي جامع حرف آخر ،‌ بهترين بسته آموزش شيمي کنکور

بخش دوم به مسائل شيمي مي‌پردازد که سه پايه تحصيلي در آن قرار داده شده است. مسائل شيمي نيز از اهميت زيادي برخوردار است به همين دليل در شيمي جامع حرف آخر، ابتدا مفاهيم مهم به دانش آموز تدريس شده و سپس به سراغ آموزش و تدريس مسائل مختلف به آن ها پرداخته مي‌شود. مسائل شيمي، به دليل اينکه داراي محاسبات زيادي مي‌باشد، دانش آموز ممکن است دچار کمبود وقت در اين درس شود. آموزش محاسبات سريع استاد منتظري، به افراد کمک مي‌کند تا به راحتي اين مسائل را حل کنند و حتي در کمتر از يک دقيقه به جواب درست دست يابند.

در بخش مسائل شيمي، استاد شيرواني حرف آخر به جاي اينکه دانش آموز را وادار به حفظ فرمول هاي مختلف در اين درس بکند، براي نمونه به آن‌ها سه الگو طلايي a-x، محلول = حلال + حل شونده و مول در ظرفيت و ضريب را آموزش مي‌دهد که با استفاده از آن‌ها ديگر نيازي به حفظ کردن هيچ فرمولي ندارند و به راحتي مي‌توانند بيش از نصف سوالات کنکور مربوط به شيمي را پاسخ دهند. مدت زمان تدريس براي هر بخش نام برده شده در شيمي نيز به صورت زير مي‌باشد :

  • مدت زمان تدريس مفاهيم شيمي دوازدهم: حدود 19 ساعت تدريس و در کنار آن حل انواع سوالات براي تفهيم کامل موضوع
  • مفاهيم شيمي دهم و يازدهم: 22 ساعت تدريس استاد شيرواني به همراه حل تست‌هاي کنکور و تاليفي
  • مسائل شيمي (دهم، يازدهم و دوازدهم): حدود 20 ساعت آموزش به همراه حل تعداد زيادي تست براي دانش آموز

چرا شيمي جامع حرف آخر ؟ بهترين بسته آموزش شيمي کنکور

شيمي يک درس پر اهميت در رشته تجربي مي‌باشد به طوري که ضريب آن 9 است و نکته ديگري که وجود دارد اين است که اکثر دانش آموزان به دليل آموزش غلطي که ديده اند، در اين درس نتيجه خوبي کسب نمي‌کنند. اما همان دانش آموزان با استفاده از يک منبع خوب به راحتي مي‌توانند در شيمي نتيجه خوبي بدست بياورند.

موسسه حرف آخر با توجه به اهدافي که دارد، به روش شهودي سازي و تصوير سازي در تدريس تاکيد زيادي دارد. زيرا بر اين عقيده است که با استفاده از تصوير سازي دانش آموزان راحت تر مي‌توانند مطالب را ياد بگيرند و از آنجا که شيمي نيز داراي اهميت زيادي مي‌باشد، با استفاده از اين روش دانش آموز مي‌تواند تمامي مطالب مربوط به شيمي کنکور را بدون هيچ کمبودي فرا بگيرد. همچنين با استفاده از اين روش به همراه الگوهاي تدريس شده توسط استاد شيرواني، دانش آموزان ديگر نيازي به اين ندارند تا تمام فرمول‌هاي شيمي را حفظ کنند و براي حل سوالات مختلف از تکنيک هاي مختلفي استفاده نمايند. از چند تکنيک براي حل بسياري از سوالات استفاده مي‌شود.

دليل برتري شيمي جامع حرف آخر نسبت به بقيه منابع آموزشي

تمامي محتواي آموزشي در شيمي جامع حرف آخر (بهترين بسته آموزش شيمي کنکور) ، به تدريس و آموزش اختصاص داده نمي‌شود. بخش اعظمي از آن را استاد شيرواني به حل کردن انواع تست‌ها و سوالات تاليفي خود پرداخته است تا دانش آموزان بتوانند روش استفاده از الگوهاي تدريس شده را راحت تر درک کنند و در کنار آن از کتابکارهاي موجود، براي تثبيت مطالب در ذهن خود استفاده نمايند.

کل اين نکات بخشي از ارزش شيمي جامع حرف آخر را بازگو مي‌کند. استاد شيرواني با تدريس فوق العاده و جذابي که دارد، به راحتي به صورت مفهومي تمامي مطالب، حتي سخت ترين قسمت‌ها را با بياني شيوا به دانش آموزان آموزش مي‌دهد تا ديگر دغدغه اين را نداشته باشند که براي درس مهمي مانند شيمي چه کاري بايد انجام بدهند. نکته مهم ديگري که وجود دارد، مدت زمان کمي است که تدريس به صورت کامل براي دانش آموز انجام مي‌شود. بدين معنا که دانش آموز تنها با 61 ساعت آموزش به راحتي مي‌تواند به درصدهاي بالا دست پيدا کند. البته بايد توجه داشته باشيد که بدون تمرين و تکرار هيچ موقع اين نتيجه بدست نمي‌آيد. بنابراين مي‌توان گفت که پکيج جامع شيمي حرف آخر، به عنوان بهترين بسته آموزش شيمي کنکور است.

ويژگي هاي تدريس شيمي استاد شيرواني در بهترين بسته آموزش شيمي کنکور :

  • ابداع روش مول-ضريب
  • ابداع روش a-x براي حل مسائل شيمي
  • استفاده از نقشه راه براي تدريس
  • شهودي سازي و استفاده از الگو
  • استفاده از انيميشن و الگو براي تدريس مطالب
  • حل و تحليل انواع تست‌هاي تاليفي و کنکورهاي سراسري
  • تدريس محاسبات سريع توسط استاد منتظري
  • تطابق بالاي 90 درصد در آزمون‌هاي سراسري
  • داراي کتابکار بر روي پکيج آموزشي
  • استفاده از فرمول فش
  • آموزش کل مسائل شيمي در 14 جلسه
  • آموزش کل مطالب شيمي با استفاده از 14 الگو

نظرات برخي از رتبه برترهاي موسسه حرف آخر

  • دکتر شيرواني نقشه راه‌هايي دارند که کولاک ميکنه (فردين باربد رتبه 203)
  • يه الگو واقعا عظيمي دارند براي شيمي که همه سوالات رو در بر ميگيره و من هر سوالي رو که ميبينم از يک جاي الگو شروع مي‌کنم تا راحت به جواب برسم (علي عباس زاده رتبه 207)
  • الگوهاي ضريب به مولي که تدريس کردن کمک زيادي ميکنه به دانش آموز. تمامي اين روش‌ها در شيمي جواب ميده براي اطمينان هم اگر کسي ميخواد بياد هر سوالي بگه من حل ميکنم براش (سعيد ضيايي رتبه 260)
  • استاد شيرواني خيلي خلاق و بي نظير هستند (زهرا سلطاني رتبه 275)

درصد شيمي برخي از رتبه برترهاي موسسه حرف آخر

  • خانم فرناز ميرزايي رتبه 373 شيمي 84 درصد
  • علي انعامي رتبه 451 شيمي استاد شيرواني 94 درصد
  • سجاد نوري رتبه 71 شيمي استاد شيرواني 93 درصد
  • فردين باربد رتبه 203 شيمي حرف آخر 83 درصد
  • علي عباس زاده رتبه 207 شيمي 93 درصد

مباحث تدريس شده شيمي تجربي

  • ساختار اتم
  • خواص تناوبي عناصر
  • ترکيب هاي يوني
  • پيوند کوالانسي
  • ترکيب آلي
  • استوکيومتري
  • ترموديناميک شيميايي
  • محلول ها
  • سينتيک شيميايي
  • تعادل شيميايي
  • اسيد وباز
  • الکتروشيمي

مباحث تدريس شده شيمي رشته رياضي

  • کيهان زادگاه الفباي هستي
  • ردپاي گاز ها در زندگي
  • آب آهنگ زندگي
  • قدر هداياي زميني را بدانيم
  • در پي غذاي سالم
  • پوشاک نيازي پايان ناپذير
  • مولکول در خدمت تندرستي
  • آسايش و رفاه در سايه شيمي
  • شيمي جلوه اي از هنر
  • شيمي راهي به سوي آينده روشن تر

براي اطلاعات بيشتر در مورد بهترين بسته آموزش شيمي کنکور و تهيه پکيج شيمي جامع  با شماره 09129573833  تماس حاصل نماييد.

به نقل از وبسايت مرکزي حرف آخر و برگرفته از مقاله بهترين بسته آموزش شيمي کنکور

 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : شیمی,جامع,حرف,آخر,,بهترین,بسته,آموزش,شیمی,کنکور, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 203 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 18:37

چت روم

چت روم به زباني ساده همانطور که از معني لاتين ان واضح است يعني،اتاق گفت و گو يا گپ زدن،که در اينترنت سايت هايي بسيار وجود دارند که از چنين قابليتي برخوردار هستند و براي هر کاربر يا بازديد کننده اي که وارد ان سايت مي شود اين قابليت وجود دارد که، در صفحه اي مخصوص معروف به روم، يا همان اتاق با ديگر کاربران حاضر و انلاين در ان سايت گفت و گو کنند و يا نوعي ارتباط برقرار سازند حتي چنين سايت هايي که معروف به چت روم هستند،مي توان گفت که نوعي سايت اجتماعي اند زيرا افراد گوناگون از طريق اتصال به اينترنت همگي با هم مي توانند هم زمان به صورت انلاين با هم ديگه ارتباط برقرار کرده و با هم چت کنند يا همان گپ بزنند صحبت کنند اولين چت روم ها يا اتاق هاي چتي که براي اولين بار در اينترنت رو بورس بود و همه از ان استفاده مي کردند،مسنجر يا چت ياهو بود چت ياهو هم اکنون هم هست و مورد کارکرد بسياري از کاربران اکثر کشور هاي جهان هست !چت ياهو طراحي و ايجاد شده شرکت ياهو است و کاربران مي توانند يا با وارد شدن به حساب کاربري خود در سايت ياهو از اين اتاق چت استفاده کنند .

چت روم فارسي

طريق نرم افزار اختصاصي و معروف خود شرکت ياهو به نام ياهو مسنجر با ديگر افراد انلاين به صورت پي وي يا خصوصي که از قبل ايدي يا شناسه ياهو ان را ادد يا همان اضافه کرده اند،چت کنند!چت ياهو مسنجر در قديم که هنوز سايت هاي اختصاصي چت روم رو بورس نبوده يا هنوز طراحي نشده بوده خيلي طرفدار داشته و مورد استفاده کاربران قرار ميگرفته! اما هم اکنون که ما در سال جديد هستيم در اينترنت سايت هاي مخصوص و اختصاصي اي وجود داره که فقط هم مخصوص چت کردن هست و فقط و فقط به همين منظور توسط برنامه نويسان و طراحان ساخته شده که وقتي الان شما سايت گوگل را باز کنيد و واژه (چت روم يا چت) رو سرچ کنيد در نتايج ان ميبينيد که چندين سايت چت روم به ترتيب محبوبيت و برتر بودن ان از ساير چت روم هاي ديگر،نمايش داده شده که دقت کنيد اين نتايج چندين صفحات ديگر را در بر ميگيرند که مي توانيد صفحات ديگر را هم سر بزنيد و به هر سايت چت روم که دلتان مي خواهد وارد شويد

 چت

اتاق هاي گفت و گو هميشه شلوغ و داراي انلاين زياد يا بالا نيست  يعني همه ي ان ها چنين نيستند بلکه فقط معروف ترين ان ها که خوب در اينترنت و بين تمام کاربران اينترنت جا افتاده شلوغ و داراي انلاين بسيار بالا هست چت روم ها با امکاناتي که هم اکنون به وسيله اخرين اپديت ها و بروز رساني نسخه هاي سايت خود داده اند امکانات مختلفي و جالبي را براي کاربران حاضر در چت فراهم کرده اند! به قبل چت فقط به صورت چت پي ام بود و کاربران در چت روم ها فقط مي توانستند به صورت تايپ کردن متن با هم گفت و گو کنند و ارتباط داشته باشند که گرچه بيشتر چت روم ها هنوز هم به اخرين اپديت ها و امکانات جديد دسترسي پيدا نکرده اند و همچنين فقط قابليت چت به صورت تايپ متن برايشان وجود دارد اما از اخرين تغيير و تحولات چت روم ها بخواييم خدمتتون کلي بگيم اينه قابليت هاي بسياري نظير چت صوتي،چت تصويري،اضافه شده و در کنار همه اين ها، امکانات بسيار ديگري در محيط چت روم ها وجود داره که کاربران مي توانند از ان ها استفاده کنند!! ناز چت در چت روم ها يکي مشهد چت پي وي يا تهران چت کردن خصوصي کاربران با يکديگر است و ديگري چت عمومي هستش که همه کاربران به صورت همزمان و اشکار با يکديگر صحبت ميکنند ادمين چت روم مي تواند چت خصوصي بين کاربران خود يا با يکديگر را به راحتي کنترل داشته باشد تا يوقت خطايي از کاربري سر نزند چت روم ها از جمله سايت هاي سرگرمي و اجتماعي محسوب مي شوند و صرفا هدف از گرد امدن افراد مختلف در چنين سايتي فقط گذراندن اوقات بيکاري، يا مهمترين و جا افتاده ترين ان در حال حاضر اشنايي دختران و پسران ،هستش يادتان باشد چت روم ها يک سايت در دنياي مجازي اينترنت هستند و هيچ کاربر مجازي که ما با او چت مي کنيم ن به صورت حقيقي ميشناسيم و ن او را يکبار ديده ايم و به خلاصه هيچي از ان و هويت او نميدانيم پس يک نکته اخلاقي و امنيتي يادتان باشد در محيط هاي چت روم هيچوقت به صورت صد در صد با يک حرف و يا يک وعده گول نخوريد و هيچ حرفي را کامل باور نکنيد مگر بعد راهايي را براي اثبات ان امتحان کنيد و بعد اطمينان حاصل از ان قدم هايي را برداريد

عسل چت

عسل چت که از سال 1390 شروع به فعاليت داشته و اولين نسخه از اسکريپت اي تي چت را وارد بازار کرده و با قالبي اختصاصي وارد بازار شد محبوبيت شديدي در زمينه چت روم ايجاد کرد که متاسفانه پس از مدتي اين چت روم بسته شد به دليل مشکلات سروري و سپس در سال 1397 دوباره فعاليت خود را شروع کرد و خوشبختانه باز هم محبوبيت شديدي در بين کاربران پيدا کرد به طوري که از پس گذشت يک ماه با امار 700 انلاين در لحظه مواجه شد و اسم و نام خوبي در بين کاربران چت رومي داشته زيرا با نظارت کامل اين چت روم مديريت مي شد و امروزه با اسم پرشين چت همه اين چت روم را مي شناسند .

 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : چت,روم,به,زبانی,ساده, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 224 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 19:53

 

استفاده از هداياي تبليغاتي چه مزاياي براي صاحبان کسب و کار دارد؟

اولين و مهم ترين مزاياي آن، توسعه کسب و کار با صرف هزينه هاي کم تر است. به همين دليل شرکت ها به دنبال اين هستند تا با بودجه اي کم بازاريابي هاي تاثير گذاري انجام دهند، هداياي تبليغاتي ميتواند يکي از بهترين گزينه ها باشد. همچنين زماني که از هداياي تبليغاتي کارآمد و سودمندي استفاده مي کنيد، پيام تبليغاتي خود را ميتوانيد براي مدت طولاني در ذهن مشتريان و مخاطبان ثبت کنيد. پس ميتوان نتيجه گرفت که هداياي تبليغاتي تنها ابزاري است که ميتواند احساسات مشتريان را مورد هدف قرار دهد.
 
بهتر است براي بازاريابي در کسب و کارتان از روش هاي خلاقانه تري استفاده کنيد که آن راه بکارگيري از هداياي تبليغاتي است. شما ميتوانيد به جاي آنکه بيزينس کارت خود را به مشتريان بدهيد، يک محصول به عنوان يادگاري و معرفي برند خود بدهيد تا بيشتر در ذهن آنها باقي بمانيد.

 

بهترين هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي يکي از بهترين ابزاري است که صاحبان کسب و کار براي نشان دادن و معرفي کردن خدمات شرکت و يا سازمان خود به مشتريان ارائه ميکنند. در واقع شما نوع خدمات يا آرم شرکت خود را بر روي اجسام پرکاربرد روزمره که ممکن است افراد بيشتر از آنها استفاده کنند، چاپ ميکنيد که اين خدمات با استفاده از دستگاه ليزر انجام ميشود تا نوع سفارشات شما بر روي هر اجسامي قابل اجرا باشد.  هداياي تبليغاتي به تمامي افراد اين امکان را مي دهد تا در قدم اول نام تجاري و نام شرکت شما را ببينند و در قدم بعدي نام تجاري شما را با ديگران به اشتراک بگذارند. تمامي اين مراحل مهم هستند چرا که افراد زيادي از نام برند شما آگاه ميشوند و در نتيجه شما نتيجه بهتري در کسب و کار خود به دست خواهيد آورد.

 

 

·هداياي تبليغاتي فرهنگي:

هداياي تبليغاتي فرهنگي ارائه شده براي مشتريان، بسته به نوع همکاري شما با مشتري متفاوت خواهد بود. معمولاً براي مشترياني که داراي مدت زمان همکاري بيشتري با شرکت هستند، هداياي تبليغاتي خاص‌تري با طبقه‌بندي نفيس تر ارائه مي‌شود؛ اما براي مشتريان جديد شرکت ارائه يک هديه تبليغاتي معمولي تر، مي‌تواند مشتري را براي ادامه فعاليت با شرکت بيشتر ‌ترغيب کند. در ادامه برخي از هداياي تبليغاتي در حوزه فرهنگ جهت ارائه به مشتريان معرفي‌شده است.

1- لوازم التحرير اختصاصي :

لوازم التحرير تبليغاتي با کيفيت توليد کشور عزيزمان ميتواند جايگزين بسيار مناسب کالاهاي وارداتي براي هداياي تبليغاتي بي کيفيت چيني گردد . ايت دسته از هدايا به اقسام زير دسته بندي مي گردند :

• دفاتر تبليغاتي

• مداد رنگي تبليغاتي

• بسته هاي بليستري

• پاک کن تبليغاتي

• خودکارهاي تبليغاتي

• جامدادي تبليغاتي

• مدادهاي تبليغاتي

• تراشهاي تبليغاتي

• خطکش هاي تبليغاتي

• پاستل تبليغاتي

2- صنايع دستي :

هداياي صنايع دستي تبليغاتي با کيفيت و نفيس توليد کشور عزيزمان ميتواند جايگزين بسيار مناسب کالاهاي وارداتي براي هداياي شما در جشن ها ، مراسم ها ، سمينارها و نمايشگاها گردد . هداياي صنايع دستي ويژه سازمانها و شركتها براي معرفي كسب و كار شما در بسته بندي هاي خاص ، استندها ، جعبه هاي شكيل و سنتي و ... ارائه مي گردد و بطور کلي به صورت زير تقسيم بندي مي گردند :

• ميناکاري

• خاتم کاري

• کاشي ، سراميک و سفال

• معرق کاري

• فيروزه کاري

• قلم زني

3- محصولات چرمي :

يکي از بهترين گزينه ها براي هداياي تبليغاتي نفيس و ماندگار محصولات چرمي است که به دو دسته چرم طبيعي و چرم مصنوعي تقسيم مي شوند و البته تشخيص چرم طبيعي از چرم ساخت دست انسان در برخي موارد بسيار دشوار است. چرم طبيعي بسيار گرانتر از چرم مصنوعي است. برخي از کالاهاي چرمي اگر با چرم اصل توليد شده باشند، معمولاً داراي شناسنامه بوده که اطلاعات مربوط به کالا در آن‌ها درج شده‌است. اين نوع محصولات در ايران معمولا به صورت زير دسته بندي مي گردند :

 

 

• کيف دستي مردانه :

برخي از شرکت‌هاي مطرح جهت نشان دادن ميزان ارزش مشتري، کيف‌هاي چرمي زيبا را براي مشتري‌هاي خاصشان ارسال مي‌کنند. کيف چرمي که براي نگهداري اسناد، مدارک و پول به طور مکرر در طول روز مورد استفاده قرار مي‌گيرد، علاوه بر ايجاد احساس رضايت خاطر بيشتر مشتري هنگام استفاده، مي‌تواند تبليغات شرکت شما را نيز به خوبي بر قسمت رويه خود به نمايش بگذارد.

کيف دستي مردانه و زنانه

ست چرم مردانه

• ست زنانه

• کيف پاسپورتي

• دستبند چرمي

• کمربند

• کيف پالتويي مردانه

• کيف آرايشي زنانه

کيف جيبي مردانه

• کيف جيبي زنانه

• کوله پشتي

 سعيد فرزامي

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : استفاده,از,هدایای,تبلیغاتی,چه,مزایای,برای,صاحبان,کسب,و,کار,دارد؟, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 237 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 17:10

مهمترين نکات براي تهيه و ارسال پرسشنامه پسا-رويداد

اگر مي‌خواهيد بهترين فيدبک و نظرات ممکن را دريافت کنيد، اين نکات مهم را مدنظر داشته باشيد:

 

همه چيز به زمان‌بندي بستگي دارد

پرسشنامه پسا رويدادي شما چيزي نيست که فقط مجبور باشيد انجامش بديد تا از عذاب وجدان خلاص بشيد! اين پرسشنامه هم يک قسمت از رويداد شماست. بنابراين براي آن يک زمان‌بندي داشته باشيد.

پرسشنامه‌ي شما بايد بلافاصله بعد و يا حتي حين برگزاري ايونت قابل مشاهده باشد. مي‌توانيد يک لينک کوتاه در اسلايدهاي سخنران‌ها و يا روي برچسب صندلي‌ها قرار دهيد، يا آن را داخل ايميل تشکر (اگر ارسال مي‌کنيد) و يا اپليکيشن و يا سايت رويداد قرار بدهيد.

 

هدفتان را بدانيد

دانستن هدف شما از تهيه پرسشنامه به شما کمک مي‌کند تا يک ديد بهتري در نوشتن سوالات داشته باشيد تا بهتر بتوانيد تجربه و حس واقعي مخاطبان رويدادتان را به دست آوريد.

به عنوان مثال شما مي‌خواهيد بدانيد که چطور نحوه پذيرايي رويداد بعدي‌تان را بهتر کنيد؟ يا در مورد مناسب بودن هزينه آن مطمين شويد يا مي‌خواهيد روي مکان برگزاري و دسترسي و حمل و نقل آسان‌تر افراد تمرکز کنيد؟ دانستن اين موضوع به شما کمک مي‌کند تا روي نقشه‌هاي آينده تمرکز کنيد و از کاستي‌هاي گذشته فاصله بگيريد.

 

اين که چطور سوال بپرسيد مهم هست

گاهي اوقات ديگاه‌ها از اعداد و کميت‌ها گوياتر هستند. خب چطور مي‌توانيد از کيمت‌ها عبور کنيد و به کيفيت‌ها برسيد؟!

به سادگي! سوال‌هاي پايان باز را در پرسشنامه خود قرار بدهيد.

سوا‌ل‌هاي پايان بسته که با "آيا" شروع مي‌شوند ممکن هست براي پرسشنامه‌هاي پسا رويداد چيز زيادي را به شما منتقل نکنند چرا که فقط جواب‌هاي بله/خير را تقديم شما مي‌کنند.

سوال‌هايي که با "چرا/چگونه/چه چيزي" شروع مي‌شوند مي‌توانند افراد را دعوت به توضيح دادن کنند، حتي بيشتر از آن چيزي که شما در سوال‌هايتان ليست کرده‌ايد.

منبع :

https://dl.cdu.edu.ua/user/profile.php?id=20395
https://bus.gov.ru/forum/user/profile/101778.page
http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/237163/Default.aspx
http://saskatoon.cs.rit.edu:10001/u/overby0579
http://flgclassifieds.cce.coell.edu/author/overby0579/
http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile;area=summary;u=1234297
http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=603702
http://techcommunity.biola.edu/people/overby0579
http://old.kam-pod.gov.ua/user/overby0579/
http://ipi.tspu.edu.ru/user/overby0579/
http://als.anits.edu.in/members/overby0579/
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188012
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196326.page
http://sualaptop365.edu.vn/members/overby0579.541928/
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076109-overby-shaw
http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=12202
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968769
https://independent.academia.edu/ShawOverby
https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=21190

ترکيب سوال‌هاي پايان باز نزديک به خواسته‌ها و هدف شما از اين پرسشنامه، قطعا يکسري اطلاعات ارزشمند را تقديم شما خواهد کرد که براي ارتقاي رويدادهايتان به آن‌ها نياز داريد.

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : مهمترین,نکات,برای,تهیه,و,ارسال,پرسشنامه,پسا,رویداد, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 242 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:28

آيا از طريق پنل ارسال پيامک، امکان ارسال به شماره هاي استان هاي مختلف کشور وجود دارد؟

wdvt_z2.jpg

گاهي اوقات نياز است که براي تبليغات خود از پنل ارسال پيامک انبوه به صورت منطقه اي استفاده کنيد.

مثلا اگر شما ساليان سال است که در منطقه اي خاص کسب و کار داريد، بهتر است که در همان منطقه تبليغات هدفمند انجام دهيد.

به زبان ساده تر اين روش تبليغات براي شغل هايي که کارشان محدود به يک محله است و يا فروش خود را از اعتبار در يک محله به دست مي آورند، بسيار مناسب است.

در صورت تبليغات از اين روش، فروش شما در آن محله بيشتر مي شود چون افرادي هستند که شما را مي شناسند و مشتري ثابت شما هستند و افرادي هم هستند که تازه به آن محل آمده اند و با شما از طريق پيامک انبوه آشنا مي شوند.

به وسيله پنل ارسال پيامک انبوه تبليغات خود را هدفمند کنيد:

هر برنامه اي اگر هدفمند باشد، زودتر و با هزينه کمتري به نتيجه مطلوب مي رسد. تبليغات و پيشرفت در فروش هم از اين قائده مستثنا نيست.

در ارسال اس ام اس انبوه از طريق پنل اس ام اس، به دليل اينکه شما هدفمند پيامک خود را ارسال مي کنيد، در هزينه هاي شما صرفه جويي مي شود.

براي هر نوع تبليغ، بهتر است مخاطبان مرتبط با موضوع انتخاب شوند تا هم ازمزاحمت براي افرادي که احتياجي به ديدن تبليغ ندارند جلوگيري شود، همچنين افرادي که تبليغ را دريافت ميکنند، کساني باشند که احتمال تبديل آنها به مشتري بالاتر باشد.

دسته بندي هاي مختلفي در بانک هاي شماره پنل پيامکي وجود دارد که بر اساس استان، شهر، منطقه و کد پستي قابليت ارسال را فراهم ميکند.

پنل ارسال پيامک انبوه براساس منطقه چه ويژگي هايي دارد؟

همان طور که در بالا اشاره شد، يکي از مزيت هاي اين روش تبليغات صرفه جويي در هزينه هاي شما مي باشد. براي روشن تر شدن اين موضوع مثالي مي زنيم.

فرض کنيد ما مي خواهيم پيامکي را ارسال کنيم و هدف فروش در منطقه اي خاص است.

در صورتي که سامانه ارسال پيامک ما قابليت تفکيک استان، شهر و به طور کلي منطقه را نداشته باشد ما مجبور مي شويم پيامک خود را ارسال کنيم به اين اميد که به دست افراد مد نظر ما برسد.

اما وقتي اين قابليت براي  ما تعريف شده باشد به راحتي مي توانيم فقط براي همان منطقه اي که قصد داريم تبليغات کنيم پيامک ارسال کنيم.

به اين صورت هزينه ارسال پيامک کمتر مي شود و دقيقا متن هاي ما به دست کساني مي رسد که مورد نظر ما بوده اند.

 پنل ارسال پيامک انبوه، امکان ارسال به چه سرشماره هايي را فراهم ميکند؟

از ديگر ويژگي هاي سامانه ارسال پيامک اين است که شما مي توانيد با اپراتور همراه اول  به همه شهرها و استان ها به تفکيک با هر پيش شماره اي پيامک خود را ارسال کنيد.

در واقع در اين روش  شما مي توانيد به يک شهر با پيش شماره مخصوص به خود شروع مي شود پيامک انبوه ارسال کنيد و با اپراتور ايرانسل مي توانيد فقط استان و شهر مورد نظر خود را انتخاب کنيد.

مراحل ارسال پيامک به وسيله نقشه گوگل:

براي اينکه بتوانيم از پنل ارسال پيامک خود استفاده کنيم بايد در ابتدا نحوه کار با آن را کامل بدانيم.

در اين قسمت از مقاله شما را با نحوه کار پنل ارسال پيامک انبوه  آشنا مي کنيم. با ما همراه باشيد.

در مرحله اول بايد با وارد کردن نام کاربري و رمز عبور خود وارد پنل پيامکي شويد.

در اين قسمت بايد براي ورود به بخش تنظيمات بايد بر روي ارسال پيامک از طريق نقشه گوگل کليک کنيد تا بتوانيد تنظيمات دلخواه خود را براي ارسالي موثر انجام دهيد.

در اين قسمت  نقشه گوگل به شما نمايش داده مي شود که در اينجا مي توانيد منطقه مورد نظر خود را پيدا کنيد.

بعد از انتخاب منطقه موردنظر مي توانيد روي آن حرکت کنيد و نقاط مختلف آن را ببينيد.

بعد از اينکه شما منطقه مورد نظر خود را انتخاب کرديد رنگ آن تغيير مي کند.

شماره هايي که در اين مرحله به شما نمايش داده مي شود همان بانک اطلاعاتي شماره هاي شما مي باشد. شما فقط مجاز هستيد از بين اين شماره ها ارسال هايخود را انجام دهيد.

در مرحله بعدي مي توانيد متن و موارد مورد نظر خود را وارد کنيد و در نهايت روي دکمه ارسال کليک کنيد تا متن شما با توجه به تنظيماتي که به دلخواه اعمال کرديد به همان شماره هايي که انتخاب کرديد ارسال شود.

ارسال اس ام اس انبوه با استفاده از فيلتر جنسيت در پنل ارسال پيامک

گاهي اوقات پيش مي آيد که شما قصد داريد جنسي خاص بفروشيد يا هدف فروش شما قشري خاص با رده سني و جنسيت تعيين شده اي است. پنل ارسال پيامک اين کار را براي شما بسيار راحت مي کند.

ممکن است بخواهيد در روز مرد و يا روز جوان به عنوان تخفيف فقط به قشر آقايان و يا جوانان کشور پيام ارسال کنيد.

مي توانيد با انتخاب اين گزينه پيام هاي خود را خيلي هدفمند ارسال کنيد و از نتايج مثبت آن بهره ببريد. يا شايد بخواهيد به خانم هاي منطقه خود پيام تبريک روز زن بفرستيد اگر اين قابليت وجود نداشت شما نمي توانستيد به اين راحتي اين کار را انجام دهيد.

پنل ارسال پيامک انبوه يکي از ابزارهاي ايده آل براي تبليغات است. زيرا با داشتن امکانات زياد ارسال پيام را براي شما بسيار راحت مي کند. اميدواريم که از اين مقاله استفاده کرده باشيد. براي مطالعه مطالب بيشتر به سايت مديانا اس ام اس به آدرس https://medianasms.com/ مراجعه کنيد.

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : آیا,از,طریق,پنل,ارسال,پیامک,امکان,ارسال,به,شماره,های,استان,های,مختلف,کشور,وجود,دارد؟, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 227 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 15:41

 

استفاده از هداياي تبليغاتي چه مزاياي براي صاحبان کسب و کار دارد؟

اولين و مهم ترين مزاياي آن، توسعه کسب و کار با صرف هزينه هاي کم تر است. به همين دليل شرکت ها به دنبال اين هستند تا با بودجه اي کم بازاريابي هاي تاثير گذاري انجام دهند، هداياي تبليغاتي ميتواند يکي از بهترين گزينه ها باشد. همچنين زماني که از هداياي تبليغاتي کارآمد و سودمندي استفاده مي کنيد، پيام تبليغاتي خود را ميتوانيد براي مدت طولاني در ذهن مشتريان و مخاطبان ثبت کنيد. پس ميتوان نتيجه گرفت که هداياي تبليغاتي تنها ابزاري است که ميتواند احساسات مشتريان را مورد هدف قرار دهد.
 
بهتر است براي بازاريابي در کسب و کارتان از روش هاي خلاقانه تري استفاده کنيد که آن راه بکارگيري از هداياي تبليغاتي است. شما ميتوانيد به جاي آنکه بيزينس کارت خود را به مشتريان بدهيد، يک محصول به عنوان يادگاري و معرفي برند خود بدهيد تا بيشتر در ذهن آنها باقي بمانيد.

 

بهترين هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي يکي از بهترين ابزاري است که صاحبان کسب و کار براي نشان دادن و معرفي کردن خدمات شرکت و يا سازمان خود به مشتريان ارائه ميکنند. در واقع شما نوع خدمات يا آرم شرکت خود را بر روي اجسام پرکاربرد روزمره که ممکن است افراد بيشتر از آنها استفاده کنند، چاپ ميکنيد که اين خدمات با استفاده از دستگاه ليزر انجام ميشود تا نوع سفارشات شما بر روي هر اجسامي قابل اجرا باشد.  هداياي تبليغاتي به تمامي افراد اين امکان را مي دهد تا در قدم اول نام تجاري و نام شرکت شما را ببينند و در قدم بعدي نام تجاري شما را با ديگران به اشتراک بگذارند. تمامي اين مراحل مهم هستند چرا که افراد زيادي از نام برند شما آگاه ميشوند و در نتيجه شما نتيجه بهتري در کسب و کار خود به دست خواهيد آورد.

 

 

·هداياي تبليغاتي فرهنگي:

هداياي تبليغاتي فرهنگي ارائه شده براي مشتريان، بسته به نوع همکاري شما با مشتري متفاوت خواهد بود. معمولاً براي مشترياني که داراي مدت زمان همکاري بيشتري با شرکت هستند، هداياي تبليغاتي خاص‌تري با طبقه‌بندي نفيس تر ارائه مي‌شود؛ اما براي مشتريان جديد شرکت ارائه يک هديه تبليغاتي معمولي تر، مي‌تواند مشتري را براي ادامه فعاليت با شرکت بيشتر ‌ترغيب کند. در ادامه برخي از هداياي تبليغاتي در حوزه فرهنگ جهت ارائه به مشتريان معرفي‌شده است.

1- لوازم التحرير اختصاصي :

لوازم التحرير تبليغاتي با کيفيت توليد کشور عزيزمان ميتواند جايگزين بسيار مناسب کالاهاي وارداتي براي هداياي تبليغاتي بي کيفيت چيني گردد . ايت دسته از هدايا به اقسام زير دسته بندي مي گردند :

• دفاتر تبليغاتي

• مداد رنگي تبليغاتي

• بسته هاي بليستري

• پاک کن تبليغاتي

• خودکارهاي تبليغاتي

• جامدادي تبليغاتي

• مدادهاي تبليغاتي

• تراشهاي تبليغاتي

• خطکش هاي تبليغاتي

• پاستل تبليغاتي

2- صنايع دستي :

هداياي صنايع دستي تبليغاتي با کيفيت و نفيس توليد کشور عزيزمان ميتواند جايگزين بسيار مناسب کالاهاي وارداتي براي هداياي شما در جشن ها ، مراسم ها ، سمينارها و نمايشگاها گردد . هداياي صنايع دستي ويژه سازمانها و شركتها براي معرفي كسب و كار شما در بسته بندي هاي خاص ، استندها ، جعبه هاي شكيل و سنتي و ... ارائه مي گردد و بطور کلي به صورت زير تقسيم بندي مي گردند :

• ميناکاري

• خاتم کاري

• کاشي ، سراميک و سفال

• معرق کاري

• فيروزه کاري

• قلم زني

3- محصولات چرمي :

يکي از بهترين گزينه ها براي هداياي تبليغاتي نفيس و ماندگار محصولات چرمي است که به دو دسته چرم طبيعي و چرم مصنوعي تقسيم مي شوند و البته تشخيص چرم طبيعي از چرم ساخت دست انسان در برخي موارد بسيار دشوار است. چرم طبيعي بسيار گرانتر از چرم مصنوعي است. برخي از کالاهاي چرمي اگر با چرم اصل توليد شده باشند، معمولاً داراي شناسنامه بوده که اطلاعات مربوط به کالا در آن‌ها درج شده‌است. اين نوع محصولات در ايران معمولا به صورت زير دسته بندي مي گردند :

 

 

• کيف دستي مردانه :

برخي از شرکت‌هاي مطرح جهت نشان دادن ميزان ارزش مشتري، کيف‌هاي چرمي زيبا را براي مشتري‌هاي خاصشان ارسال مي‌کنند. کيف چرمي که براي نگهداري اسناد، مدارک و پول به طور مکرر در طول روز مورد استفاده قرار مي‌گيرد، علاوه بر ايجاد احساس رضايت خاطر بيشتر مشتري هنگام استفاده، مي‌تواند تبليغات شرکت شما را نيز به خوبي بر قسمت رويه خود به نمايش بگذارد.

کيف دستي مردانه و زنانه

ست چرم مردانه

• ست زنانه

• کيف پاسپورتي

• دستبند چرمي

• کمربند

• کيف پالتويي مردانه

• کيف آرايشي زنانه

کيف جيبي مردانه

• کيف جيبي زنانه

• کوله پشتي

 سعيد فرزامي

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : استفاده,از,هدایای,تبلیغاتی,چه,مزایای,برای,صاحبان,کسب,و,کار,دارد؟, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 250 تاريخ : پنجشنبه 1 آبان 1399 ساعت: 19:02

لینک دوستان

خبرنامه